onsdag 14 december 2016

Selmas Saga

Vad tycker vi om julkalendern Selmas Saga??
Jag har läst några bloggar, och i det stora hela så har julkalendern gått hem i år. Det finns allt det där som en julkalender ska innehålla som spänning, magi och julmys.

Däremot så är det många som drar upp liknelser med Tjuvarnas Jul som gick 2011, kanske inte det är så konstigt då det är samma personer som gjorde den som har gjort årets.
Men personligen så tycker jag att denna är bra mycket bättre än Tjuvarnas Jul, för den gick inte hem hos mig.
Jag tycker att duon Per Simonsson och Stefan Roos har lyckats i år, det är otroligt mysiga miljöer så man nästan smäller av!!
Johan Ulveson tycker jag är en helt otrolig skådespelare, han kan verkligen spelar - och inte bara humoristiska roller. Tycker att julkalendern bara blir bättre och bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar