måndag 5 december 2016

JulgransKrans

Idag var jag med barnens pappa på Utvecklingssamtal med äldsta dottern inne i Hudiksvall.
Passade samtidigt på att göra lite ärenden inne i stan när man ändå var där.
Inne på Albert & Herbert köpte jag denna julgranskrans, med ljusslinga som går på batteri.
Då jag inte har någon kontakt ute på altan så måste jag ha en som går på batteri istället. Frågade vaktmästaren i somras vad de kostar att göra färdigt uttaget, runt 3000 kr - så då får det vara.
Att de inte kan vara standard med det i lägenheter, att eluttaget på altan/balkong ska vara draget och klart när lägenheterna byggs. Men inte då....

Tänkte då sätta min på dörren på altan, då syns den iaf. Än att sätta den i trapphuset och riskera att den blir nerdragen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar