torsdag 8 december 2016

Äntligen Jul Med Ernst

Ikväll var det äntligen dags, premiär för Jul Med Ernst.
För den nionde säsongen så sänder TV4 Jul Med Ernst, och jag hoppas att det blir minst lika många till. Vi får återkomma till Gustavsviks Herrgård utanför Kristinehamn i Värmland, där sommarens program spelades in.

Jag älskar verkligen när Jul Med Ernst kommer igång, för då är det jul på riktigt.
Han lyckas alltid med att ta med in julkänslan med massor av värme och sprudlande idéer.

Ernst Kirchsteiger Facebooksida skrev han så här
"Älskade vänner vad tyckte ni om säsongsstarten av Jul Med Ernst??
Jag hoppas att ni fick den där härliga känslan av glädje och förväntan som julen handlar om, och som jag vill förmedla med allt pyssel och mat. Men minst lika viktig är att se varandra där ute i vintermörkret.
"

Jag tyckte att han lyckades utomordentligt bra, som han alltid gör!!
Längtar redan nu till nästa avsnitt som är om en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar